Vedróóó.

20.06.2013 15:37

Hice nějak přežíváme, ale chlupáči mají dost, teda :-/ Oliwce jsem včera okoupala břicho vlažnou vodou, vysušla, vyfénovala a vyměnila podestýlku. Měla pěkně zapařený podvozek. Tyhle hice jsou na ta zapařená bříška jak dělaná, aby vyfásla nějakou tu plíseň... Když už jsem u té plísně - Oliwka má na oušku pidiflíček bílého potahu, nezdá se mi to jako suché, možná zárodek nějaké plísně - pro jistotu jsem už od ní oddělila Floriana (za dva týdny by měl jít k Pimince, tak ať je fit, kluk jeden) a ona jsem ošetřila Imaverolem. Dneska na to kouknu - snažím se tyto věci podchytit včas, tak snad je to opravdu jen sušší místečko a pokud plíseň, je to tak malinké, že to bude po pár potřeních pryč.

Jinak paní Procházková včera převzala Johánka - děkuji jí za ochotu a ubytování kluka, než si pro něj dojedu a Ladušce Alexyové děkuji za jeho přiblížení - taky toho musela mít včera v tom pařáku dost.

Mám vymyšlený parádní výběh, ještě ho zrealizovat... :-) Bude to pecka - snad...  :-)