Nějací nováčci, mimča zatím žádná...

23.07.2013 08:07

Tak máme zas skoro měsíc fuč a je na čase zrevidovat uběhlé události a aktualizovat web :-)

 

Oliwka bydlela s Floriankem, poté byl Flóra nastěhován k Pim. Olí je již měsíc bez samce, ale bříško pořád stejné, sice to sem tam vypadalo, že by tam prcek mohl být, ale dotěď je váha pořád stejná, takže Olí předevčírem vyfasovala Pacifika.

27.6. se Florianek nastěhoval k Pimince. Za 11 dní nám Florianek parádně opadal na těle a zhubl, vypadá to na svrab. Takže Piminka byla zas oddělena, Flóra dostal injekci Ivomecu a pro Pim i Oliwku, které s ním poslední dobou bydlely jsem nechala natáhnout biomectin - en jsem pak aplikovala jako spot-on. Morčíci u nás bydlí v samostatné budově - dobře uzavřené (/klasická stavební buňka), jsem přesvědčená, že jako původce svrabu mohl být bodavý hmyz, případně mouchy, protože ostatní jsou v pořádku, žádný nový jedinec něčím napadený u nás není, morčata byla, pravda venku ve výběhu, ale nikdo kromě Floriánka neonemocněl... Buňku jsem kompletně vystříkala proti hmyzu, protože mouchy nás skutečně trápily, na dveře jsem přibila síť a zatím je toto opatření dostačující.

Takže u Pim také nepředpokládám, že by byla nakrytá, necháme tomu čas a uvidíme... Zatím bydlí každý sám a bokem od ostatních pro případ, že by se ještě objevily komplikace se svrabem, ale Pim - ťukťuk - nemá vůbec nic.

Jediná slečna, která se tedy v nejbližší době snad dočká březosti je Unitka, ke které jsem 5.7. nasěhovala Curakaa. Na mimča jsem zvědavá, měla by být na čokoládě po otci.

Ve čvrtek k nám jinak přibyli dva nádherní hlaďáčci tatínek Kee´Bhor Mown Hay a jeho synek onic Cavia MaGia. Opravdu nádherná, okatá a velmi klidná zvířátka. Kee´Bhorek má úžasnou stavbu těla, je parádně zavalitý a široký a oči má prostě obr :-) Toníček je zatím takový ťunťa, ale na měsíc a půl staré zvířátko je už také pěkně veliký, bude to krasavec po tátovi.

Fotka

Fotka

Fotka

Kee´Bhorek

Tonic

Dnes přijede ještě nová samička Chantalka z Chs Od Zakouše.

Příští měsíc se s krytím trošku rozjedeme, kromě pravděpodobně nebřezí Oliwky a Pim budou připuštěny Chantal, Ulrika a Adélka.