Něco málo novinek...

05.07.2013 08:12

Tak předně jsme se s paní Součkovou dohodly, že Uriášek zůstane u nich. Nabídla jsem Uriáška k prodeji, když si u nich tak pěkně zvykl, navíc mám v chovu již dostatek standardních samců, takže vymazlený Uriášek zůstane na své krycí misi již natrvalo. Budu moc ráda za fotečky a za info, jak se má, i když je mi jasné, že se bude mít jako v bavlnce :-)

Ještě k Uriáškovi - 28.6. (v den jeho narozenin) mu us teddy samička Fibita porodila v Rychnově dvě krásná miminka (pravděpodobně obě po otci ice béžová). Je to sameček a samička. No - Uriášek dává pěkná miminka - už se nám to také potrvdilo :-)

Teď něco k Oliwce (Oliwia Od Nicolette) - březí buď není, nebo to zatím nejde poznat... Při posledním příspěvku se mi zdálo, že by snad v bříšku něco mohla mít, ale prozatím se bříško nijak nevyvíjí, tak nevím... Uvidíme. Ouško se jí lepší, přesto ještě počkám, než bych k ní nějakého samce dala - aby byla zcela vyléčena.

Před týdnem k nám přijel nový sameček Johan Od Glorie - nádherný chundeláček, veliký kluk - v šesti týdnech má váhu téměř půl kila. Je v barvičkách ice cream-béžová-bílá a zkusím s ním i výstavy. nakrývat by v budoucnu mohl Ulriku, Melody, a lilové holky. Ještě uvidíme, kde ho zaměstnáme :-) Johánek bydlí s mazlíkem Naháčkem a velmi hezky se k sobě mají - věčně spolu sedí někde v koutku a chlupatý Johánek olizuje nahatého Naháčka (Querola).

Fotka

Johánek

 

V brzké době dorazí posily do chovu hladkých - a to samička od Míši Patkové z chs Od Zakouše a dva samečci (krémový a bíloý) z chs Cavia Magia paní Stojanové. Morčátka budou sloužit jak na výrobu hladkých ve světlé řadě, tak hladkých ATG bikolorů, případně trikolorů v bezpigmentových barvách (červenooká i tmavooká).

A ještě jedna novinka - 27.6. jsem dala Piminku (Pim Od Glorie) k samečkovi Florianovi. Tak jsem zvědavá, co se nám zadaří :-)