Výstava Chotěbř.

22.09.2013 10:57

Včera jsme se zúčastnili 8. výstavy v Chotěboři. Pro někoho rutina, pro mě obrovská radost... Konečně jsme si přivezli nějakou tu kartičku  Vzala jsem s sebou jen dvě morčátka a obě získala svou první čekatelskou kartičku  Bodově sice žádná hitparáda, ale je to tam  Prostě si s pokorou vážím každého krůčku výš a jsem za to moc ráda...

Topas - samec import, hladký oranžový - 95,5 bodu - 1.kartička
Darinka Sharp Stone - samička lila-ice cream-bílá - 95,5 bodu - 1.kartička

Kromě těchto dvou morčátek byla zaregistrována i Darinčina bikolorní sestřička Dášenka a brala jsem s sebou ještě dceru naší Pasty, abych si potvrdila, že je satén (ona a její bratříček) a je  Já si sice říkala, že svítí jak sluníčka, ale člověk někdy rád vidí to, co vidět chce, takže jistota je jistota 

Na výstavě se nám moc líbilo, kromě nervového zážitku na začátku výstavy, kdy mi dítko zamklo klíče od auta v autě - hahaha - tam bylo moc prima, bylo to takové rodinné a pohodové, popovídala jsem s milými lidmi a poznala nové tváře. Taky jsme se pokochaly jinými zvířátky (králíky, holuby, husami a jinou drůbeží, kozičkami atd.) a utratily majlant u stánku s dobrotami  Moc ráda bych se zúčastnila i dnešní výstavy, ale to by bylo na mě i mé děti moc... Tak zas za rok. :-)

 

A ještě info o našich miminečkách z vrhu F:

Co se Unitčiných miminek týče, zatím jdou s váhou dolů, přikrmuji. Holčička má 63 gramů, chlapeček 68gramů. Žádná sláva, teda. Ale jsou akční, pobíhají a jsou to takové malé čiperky. Unitka má vytahané oba struky, vypadá to, že narozdíl od prvního vrhu oba dva struky produkují mléko, ale zdá se, že ho není moc. Jsou to broučci úžasní  Unitka je jako u prvních mláďat dost nervózní, když si jdu pro jedno nebo druhé, tak se pokouší mě kousnout - stejně jako byla agresivní v době březosti a nenechala na sebe šáhnout u porodu, stejně tak si poměrně důrazně brání svou rodinu i teď, což mi jiná samička nedělává. Když není březí nebo nemá mladé, je to moc hodná samička, ale toto období je pro ni trochu náročné...