Íčka a dlaší dění.

17.11.2013 08:31

Téhož dne jako vrh Ch (8.11.) se nám narodil i další hladký vrh a to Íčko. Od maminky Chantal s nevelkým bříškem jsem čekala dva obříky, překvapila mě pěti mrňátky! Zase početný vrh s nízkými váhami... :-/ Nicméně vše zatím pěkně zvládáme, Chantal i Celtinka (maminka Cháček) se krásně starají a já mimčům dávám několikrát denně kaši Sunarku, po které se váha pěkně upravuje. Mimča mají týden a přelezla nám povětšinou šedestá gramů, některá z miminek jsou už daleko za 70tkou.

Z Íček mám velikou radost - další povedený vrh po Cháčku. Ve vrhu jsou tři samičky (dvě bílé a jedna krémová) a dva samečci (krémoví). Bílé samičky si pravděpodobně nechám do chovu, stejně tak možná zůstane krémová samička Iowa, která se narodila s vtočeným horním víčkem a chudinu ji pořád zlobí chlupy v oku. Ještě uvidíme, zda bude nabídnuta k prodeji s touto vadou nebo zda zůstane. V íčku je ještě nádherný okatý krémový sameček s pěknou hlavou, ten by také byl horký adept na výstavy, tak uvidíme. I ve vrhu Ch jsou nadějná miminka, ale samí kluci, takže musím dobře rozvážit, co si ještě nechat a co už ne.

10.11. jsem spojila dva páry a to Dorotku Sharp Stone s Pacifikem Od Glorie a Dášenku Sharp Stone s naším odchovancem Face of Moon, který je stále v nabídce, ovšem má velmi pěknou hlavu a celkově z něj bude krásný kluk, takže kdyby mi tu zanechal potomstvo, vůbec bych se nezlobila :-)

Největší starosti mám s Géčky, kteří jsou pořád malincí. Nejvyšší váhu má Gama okolo 220 gramů, za ní se 19ti gramy Guess, pak následují Gucii a Goya, která je opravdu maličká a ve čtyřech týdnech váží kolem 130ti gramů. Je to takové neduživé, vypelichané morčátko, tak doufám, že se z toho zmátoří a že z ní ještě vyroste krásná zdravá slečna...

Háčka jsou pěkňoučká, budou opět nabídnuta k prodeji.

Oliwie Od Nicolette se zdá bžezí, necháme to po nešťastném potratu osudu a snad se to tentokrát zadaří. Moc bych si to i za ni přála! Po porodu už půjde Olí do důchodu, ať už porod bude nebo nebude úspěšný.

 

Ithaka - samička, bílá t.o.

Inna - samička, bílá t.o.

Iowa - samička, krémová

Indiana Jones - sameček, krémový

Ibrahim - sameček, krémový